Friday, February 1, 2013


assalamualaikum. 
kiranya kenapa lah aku rasa sebegini. ? rasa berat sangat nak terima hakikat yang dia akan duduk di asrama. 
kalau betullah aku akan terpisah jauh(berapa batu ja) dari dia. 
ucapan tahniah dari aku sahabat sebab dapat masuk ke sekolah tersebut. 
sejak daripada hari kau marahkan aku tuu aku sentiasa doakan kau cepat cepat dapat situ.. :'( bila dah dapat kenapa ya aku rasa x suka.. ish teruk betul syaitan dh kawal ni :( 
friends, do you know ? when u said that u got that wonderful school.. my heart is slowly harmed.. i have no words to say to you. just congratulation . i hope u happy :> 
i'm sorry for being annoying as long as we're friends. forget and forgive me :)
maafkan aku kawan. lupakan aku. 

walkinginthislifetimejourney:

 

Jangan menuntut kesempurnaan dalam persahabatan. Terimalah segala kekurangan, hargailah setiap kelebihan.
^^

2 keikhlasan ukhwah:

Unknown said...

sahabat sejati taak kan berubah hatii . doa yg trbaik utkk sahabat anda yea :) .

jannatul faiqah said...

insya-Allah :')