Wednesday, April 10, 2013

aku okey

Assalamualaikum. :’)Air hujan terus menitis titis demi titis . selarasa dengan hatiku sangat ini. Walau di wajah ini tiada air mata yang mengalir tetapi dalam hatiku terserlah kewalangan hati ku ini. Lah Tah zan. ! ya itulah sepotong ayat yang ringkasa namun membawa seribu satu makna buat diriku yang sedang dirundung pilu ini. Andai punya salah ampunkanlah aku andai tersalah bicara maafkan aku. Aku juga manusia. Tidak sempurna ! result up1 dah masuk dalam saps . pada awalnya aku tak mahu bukak pun tapi lepas check yg kawan-kawan punya aku jadi gementar takut :< result depa gempak-gempak belaka. And what did I get ? I have made my parent disappointed with me. At the time , I’ll keep thinking. Why ? oh why ? why did I get the excellent result for the PMR 2012 ??!  kekadang terfikir kan ker bagus kalau aku hanya dapat 7A ka 6A ka.. tak der lah aku rasa macam sekarang ni. this year memang semangat aku down gila sampai satu tahap aku rasa macam nak skip ja zaman penuh kegelapan aka sekolah ni. Aku dah x excited macam dulu. Form 4 ? yeah it is to HARD for me to face this useless thing. Dear mom and dad , I am you daughter . sister of six siblings. ! I am sorry . I’ve make you upset with me. I’m bad and I know it but I wanna either change today or tomorrow .

Ya Allah takutnya nak tunjuk report kad ni kat ayah ngan umi. Saya lebih takutkan ayah :'( even I’m quite close to him but I’m to afraid. I know he NEVER show me that he is upset with me. But I think I can feel it. Arr -.- my heart yelling at me . -.- PAST IS PAST hmm.. yes I know and always know. And your past will create your future ek ? ahahks don’t know lah I’m joking dude -.-Hmm I’m feel fever right now :( rasa x nak gi itu sekolah esok hari :< adakah itu cikgu fizik mau masuk ini kelas -.- see aku dah sengal saiko sakai habes dah ni dah la malaih ni :< Assalamualaikum bye! 

Bertali arus dugaan tiba Menakung sebak airmata Namun tak pernah pun setitis Gugur berderai di pipi Tidak ditempah hidup sengsara Suratan nasib yang melanda Menongkah badai bergelora Diredah bersendirian Bagaikan camar pulang senja Patah sayapnya tetap terbang jua Sekadar secicip rezeki Buat yang sedang rindu menanti Segenggam tabah dipertahankan Buat bekalan di perjalanan Kau bebat luka yang berdarah Kau balut hati yang calar Telah tertulis suratan nasibmu Derita buatmu ada hikmahnya Terlukis senyum di bibir lesu Tak siapa tahu hatimu Biarpun keruh air di hulu Mungkinkah jernih di muara Biarpun jenuh hidup dipalu Pasti bertemu tenangnya

0 keikhlasan ukhwah: