Monday, April 29, 2013

masalah? Allah ada

hyep! doo bee doo bee doo :D ngee aishoo manyak rindu maa sama kalian.. ngee tapi kan rindu pun tak guna kan ini blog ini entri tarak olang mau telejah xD 
hehehehe btw i'm quiet busy as i am pretend as Prime Minister muahahaa.. apa punya bi daa :3 bajet aku kisah lah tuu :3 saya memang ada masalah bila mengetaip ayat bm saya di  Yakini 101% :3 
percaya? suka hati kauorang lah :3 ?
hmmm ekceli *gelis!* aku tak tau apa ada dalam kepala otak dia ? jerr ingat aku apa robot tak dak feeling kah? ayoyo cenggini arr kawan kan kan :3 blurr~~ -.- 
terkadang terbit jugak kerinduan pada diri anda yang lama 
tetapi ibanya hati siapa yg tahu. 
terluka terhiris kalah sembilu woooi ! -.-'
apa citer kat depa apa yg berlaku depa cakap ignored jer semua this thing is stupid and useless -.- :3
if i can flash back i hope we are never ever close jyeah.. :D 
thats might be good for me and you right?

ohh yaa lupakan masalah remeh yg tk perlu amek tau nieh and tumpukan pada PRU13 .. 
ermm :3 

terkadang sedih terkadang lucu melihat telatah dan permainan manusia seolah-olah mereka ialah boneka diri sendiri. 
terkadang pilu melihat para ulama' terus dihina :/
Allah .. andai ini ujian Mu untuk Kami . kami redha ya Allah.. 
ya Allah kukuhkanlah Iman dalam diri-diri kami. sinarilah hati kami dengan Nur Mu. 

semoga yang berlaku benar akan berjaya . bimbing kami dari terus berada dalam kesesatan. 

p.s : ABU :3 btw kita ni orang Islam. stop salahkan mana-2 pihak . cuba perbaiki apa yg kurang jangan syik main tunding jari ja 

enjoy this photo.:D
this is what we called Respect 
:) 


0 keikhlasan ukhwah: