Thursday, September 5, 2013

dia

assalamualaikum 
Allah, sahabat :') lama kita tidak bersua muka di laman ni ya? 
maaf sedikit sibuk dengan hal duniawi yang selalu melalaikan :'/ sahabat rindu sekali aku pada mu. 
ya Allah kasihanilah sahabat ku ini. berikanlah dia keberkatan hidup. ya Rabb sampaikanlah rindu ku untuk dirinya. walau jauh di mata dekat di hati dekat di setiap sujud kami. 
Sahabat kiranya kau mawar yang indah. mawar berduri. kelihatan indah tapi sukar didekati. 
sahabat indah sekali senyum tawa mu. ya Allah sungguh aku merindui saat-saat lalu bersama mu
tika ku duka Dia jadi saksi kau tempat disisi 
sahabat walau sekarang kita jauh percayalah aku tidak pernah melupakan mu. 
p/s : hari tuu terasa hati.. hurm x palah sahabat saya mana tahu saya jauh hati dengan dia. nak berbicara dengan pun suara saya jadi getar. cuba juga ku kawal agar hati kecilnya tidak terguris. sahabat andai kau masih bersamaku perhatikan sedarilah perubahan ku. jauh sebatu seolah beribu batu, 
ujian sekali sayang selamanya. uhibbukifillah sahabat.
cococoda:

Thank you, ya Allah ♥

0 keikhlasan ukhwah: