Thursday, July 18, 2013

kerana Dia


Akan tiba suatu saat CINTA sering membuatmu terhiris menangis, namun dirimu tetap setia menyeka air mata yang mengalir. Dan antara cinta yang mampu memberimu tawa dirimu memilih cinta yang membuatmu menangis. Kenapa? Kerana tangisan adalah tanda cinta telah menyentuh ruang hatimu yang paling dalam.Dan hati yang menangis kerana dosa tanda Allah melembutkan jiwamu walau sekeras manapun ia. Menangislah dan biarkan Tuhan membersihkan hatimu dari luka dunia perlahan-lahan. Justeru,beruntunglah buat mereka yang mahu menangis;keranaNya. =)"

Mungkin aku berpura-pura tabah, Mungkin aku belum cukup kuat untuk bertahan, Mungkin aku masih belum faham takdir Tuhan. Namun aku berusaha buat mereka tersenyum, dengan itu aku terlupa sebenarnya aku terluka. =)

I hope you are being sweet even though life so bitter.
I hope you are pleased, although other people’s wrath.
if ALLAH love is burning, then all the others are mild.
and all that is in the land is land 


Allahu tak sangka sekarang dah masuk bulan tujuh.. bulan ramadhan bulan mulia.. Allah syukron ya Allah kerna temukan kami dengan bulan mulia ini.. 

ya Allah benar aku rindu pada sahabat-sahabat ku.. athirah,afifah,ain,syazwani,wani,dina,aton rindunya korang.. hmm 


0 keikhlasan ukhwah: