Thursday, March 26, 2015

jangan baca

ohaiyoo wehhhh rindu aku? berapa banyak.. kayy aku pernah promise dengan diri aku.. belog ni tak perlu dah tulis benda merapu.. tapi.. lantak lahh dah teronline guna emel ni haishh..
nak tulis benda merapu pun entah lah rasa suka kat hamba Allah tu inshaaAllah dah hilang. yahooo tak nak celebrate ker hehehe. aku tulis apapun tentang dia dulu dia tak pernah pun baca so aku kinda of x kisah lantak ler nak kutuk ka nak puji ke. aku pernah terfikir gak aku suka kat buddy ni ke. mungkin lahhhh well friendzone tu wujud sebab benda bangan ni lah. hahahaha. tapi inshaaAllah rasa suka kat dia dah so farrrr awaaaayyy yuuuhuuuu suka gua.
tapi aku rasa blur ja. aku tak rindu kat depa depa nii dahh. kalau fikir pun rasa nak tergelak ja bila baca apa gua tulis dulu, jahil gila weh. ajmal tak salah. patut lah dia panggil aku jahiliah instead of jalilah. yaaa ramai yang cakap rindu tu fitrah lah mana boleh nak halang.. memang x leh halang tapi boleh kawal lah sayang. sibukkan diri kau dengan benda lain. buang semua mesej atau benda yang ada kaitan dengan dia. istighfar selalu inshaaAllah Dia tolong.
aku pernah doa kat Allah kalau betul dia ni untuk aku i mean jodoh aku weeeeet gatal idok kecik kecik dah jodoh bagai hahah aku mintak andai jodoh dekatkan andai bukan jauhkan bantu aku dari terus membuat dosa. 
mawwada:

But perhaps you hate a thing and it is good for you; and perhaps you love a thing and it is bad for you. And Allah Knows, while you know not. [2:216]
aku ni malu yang amat. sangat. yerr lahh satu geng mungkin lebih tau aku suka sapa. i dont find mana hilang crown malu aku masa aku pi heboh pasai anaih tuu kat depa. aduss sekarang baru rasa malu, 
aku ni sakit agaknya. dia bukan halal pun tapi setia bangan sangat sampai enam tahun. six years. i wasted my time my precious moments pikir pasai engko je. 
aku pernah benci kau masuk asrama pasai kita jadi makin jauh. aku pernah benci kau sembang dengan aku sebab depa ada ja. aku pernah benci kau tipu aku walau kau cakap tu suprise. aku pernah benci kau janji akan msg aku dulu sebab kau duduk asrama mana aku tau bila balik kan tapi kau mungkir janji maybe forthe first and second week later henfon tu maybe baling masuk dustbin or else anak kucing bawak sorok pfft. haahhha. 
aku punya payah lah nak cari apa yang aku tak suka ttg hg hahahaha nak kata hang tak hensem memang lah tapi takkan lah nak kutuk creature tuhan kan.. nak kata kau jahat.. tapi yang aku tau hang baik aishhh. satu jalah yang aku nampak hg ni gedik jugak lahh semua perempuan hg nak bagi hadiah hohoho semua tolak aku :3 
hilang rasa suka tuu bukan sebab apa yang aku tak suka ttg hang lahh.. cuma disebabkan waktu. time did heal my wounds with Allah helps. apapun anas selamat terus hidup selamat jadi anak yang baik selaamt jaga ikhtilat :p well aku mention utk aku jugak ikhtilat ke laut teruk sgt pergaulan laki pompuan ni
i did wish to be noticed by you i did wish to be loved by you but i knw its mengarut hahaha.
Hasil carian imej untuk tumblr suka
dua tiga menjak ni aku banyak termenung.. what if aku tak der sahabat dalam dunia what if tak der yang betul betul anggap aku kawan.. etc byk lagi yang aku pikir.. aku pernah nangis sebab fikir kawan tak cari aku bila ada masalahh kah! dulu time baru kenal perkataan sahabat cewaahh semua aku anggap sahabat.. sahabat sampai syurga. sahabat yang mencintai kerana Allah. tapi makin lama aku selam dalam dalam maksud sahabat tuu baru aku sedar. aku silap ni. aku bukan sahabat depa sebab aku tak tegoq pun bila depa slamber sembang rancak dengan ajnabi malah aku pi join. JAHIL! aku tak bagitau atau tolong tutupkan aurat depa yang terdedah aku benci dalam hati ja atau mungkin aku abaikan ja teruk kan aku!! aku tak cuba tarik depa dari terus buat dosa. AKU NI APA JA SEBENARNYA! 
TERUS TERANG.. aku takut.. aku tegur.. aku hilang.. kawan.. macam kau
aku takut.. aku bagitau.. kau akan menjauh..
aku takut dan aku tak sangka takut aku buat aku nampak bodoh kan.. 
pigilahh dengan title sahabat kalau benda remeh pun aku tak dapat nak handle. 
aku mintak maaf aku tak dapat buat hang percayakan aku.. 
aku mintak maaf kita cuma kawan untuk gelak ketawa bersama tapi bila ada masalah semua terbang merata..
aku mintak maaf aku nangis bila kau nangis kat orang lain..
aku rindu aku dulu.. aku rindu aku yang tak kisah nak lempaq mesej tanya khabar walau aku sedar kau takkan balas.. aku dah give up nak hantar lagi.. lebih baik aku diam kan jaa.. 
aku tak faham kenapa kita nak berahsia tentang result spm kita.. dulu pmr boleh ja tayang merata yalahh sebab gempak lah agaknya.,
lepas ni semua nak bawak haluan dahh. 
bawak diri elok elok.. pi mana pun tak pa.. aku takdak Allah ada. 
jom jadi anak yang solehah kat mak ayah kita
jom jadi diri sendiri yang gagal hari ni esok dah bangkit dengan gagah 
jom kita percaya diri sendiri. in shaa Allah kita mampu..

Hasil carian imej untuk tumblr suka
akhir kata aku mintak maaf kawan.

p/s: aku senyum ja tulis pasai anaih tuu tapi hati aku sebak pikir tentang kawan versus sahabat ni. aku harap aku dapat bawak diri.. tak jadi blur sangat.. tak der yang nak meluat.. jadi nerd amacam? boleh ka aku? hahahahhahahahahaha 
Hasil carian imej untuk tumblr suka

0 keikhlasan ukhwah: