Tuesday, October 27, 2015

giler kut

hello peeps muahhh 
so dah lepas satu sem aku belajar di cfsiium pj alhamdulillah masih diberi peluang dan nafas baru untuk terus menuntut ilmu kikiki why i said like that bcs aku sbelum u sambung matrik which is soooooooooo nomu nomu nomu nomu difficult. payah weh, aku x leh catch up kot. pastu dpt second intake iium pj alhamdulillah



ada sembilan ja sepatutnya sepuluh apapun miss uolls rumet 404
just realized baju bobby masa audition smtm3 no 404
kebetulan ke tuu kahkahkah
eh cari saya muahh

so sihatkahh


adaka yang bukak blog ni ,..

aku sendiri pun jarang bukak kahkahkah nak jumpa aku cari kah twitter naaa kalau rindu lah hihihi


so aku ingat aku dah bebas dari suka dia...
ehh memang bebas pun 

tapi tersangkut kat hamba allah kmpp pulak adus. 

k dia dah tak ingat kau pun 

k lupakan
k maafkan
k bai 
k hiks
k muah
k selamat berjaya inshaaAllah

0 keikhlasan ukhwah: