Thursday, March 28, 2013

Hai awak

Hai awak yang telah saya kenal dan saya sangat menyesal kenal ^_^ awak ! jom kita main satu game nak dak ? game ni nama dia “kau ignore aku aku ignore kau” best kot  sebab masing-masing akan menang tiada yang kalah .. eh buat apa ajak kan .. memang kita tengah main game tu sekarang kan kan J . tapi entah lahh masing awal-2 main game ni hati saya macam terhiris sikit tpi tak pa saya dah jumpa penawarnya dah . awak berubah . walhal baru 3 bulan kita baik dan hari ini saat ini detik ini we’re are not friend ek ? :3
sayapterbangindah:

subhanaAllah, cantik. =)
Masa form 1 hmm dia ni baik ni .. weyh jom jadi kawan !
Masa form 2 hmm dia masih okey tpi dah mula rasa jauh :/
Masa form 3 hmm hahahak memang seronok kena ignore ngan hang !
Masa form 4 hmm usha balik form 2 dan form 3
Masa form 5 hmm “eh? Kita pernah kenal ker?”
Bvhhahahks inilah hidup dan inilah Hang !

sebuah perkenalan pasti akan berakhir dengan perpisahan. 
kita boleh choose perpisahan yang macam mana yang kita mahukan 
so .. hahahahaha my world would be good without thinking of you my dear ? 
my dearest friend . thank you for loving me as a friend . even it just a while . 
I beg you not to play with others feeling k . even we're not friend again :)  3 month is a long journey I had go through with you . for this 3 month I spend and kill my time with you haha 
I am so tired missing the old you . so my ex dear keep moving keep looking forward be matured okay? 

our friendship end without any reasons yeah >< haha may be it's my fault or may be yours. hmm forget it . forget what had i said to you before  



p.s : entri ini ada kaitan dgn yg hidup tpi tiada kaitan dgn yg sudah tiada .
 yg tidak tahu apa-2 -jalilahiz :D 

1 keikhlasan ukhwah:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

insha allah satu hari nanti awak pasti jumpa yang lebih baik :)