Friday, December 14, 2012

A simple trip to langkawi

Assalamualaikum warga blogger sekalian alam ya ... wahh berapa lama berapa kurun berapa abad*key kami merepek ja* tah iz tak mengaktif blog kesayangan saya ni ya.. 
saya tak ada kisah menarik yang nak dikongsi bertambah pulak dengan internet yang comel omey gitu =='
apa-pun nak tanya la jugak kan ? cuti ni korang pi mana ? atau dalam bahasa mudah "awak semua pergi bercuti kemana?" hehehe. kalau ada destinasi yang menarik dan kisah yang gempak korang kongsi la ya insya-Allah saya akan baca*mood rajin besa doh
kalau saya kan saya pergi bercuti ke Langkawi*satu tempat yang agak indah tapi saya tak nak jejak kaki ke situ lagi insya-Allah Never!
be happy, candy, colorful, food, rainbow, smile
sebab apa iz x suka p sana sebabnya saya mengalami kepeningan yg teramat sgt ! :p dan yang sedih tu balik ja dari langkawi terus Demam .. hampir-hampir gak nak kena demam panas tapi dah Allah mengkehendaki yang lain jadinya kan ^^ okey langkawi tempat yang best untuk manusia macam saya ni kan !!
Chocolate !! ahahakas banyak kot duit ku dihabiskan untuk benda molek ini.. agak banyak juga la tempat yang di lawati tpi yang tak mungkin saya lupakan ialah masa naik Kereta Kabel! harga normal rm16 gitu ja tpi sebabkan kitaorang nak cepat jadinya RM65 per/Person okey calculate semua sekali dgn anggota keluarga 9 org RM 550 ahahaks terbaik kan .. tak pa sekali ja kan .. 
okey la nak kongsi dgn korang beberapa keping gambar ya .. hope enjoy .. 









serius cantik kan ? okeyh mengaku edit nii


ohsem ohsem meyh !! gayat maa

cantik kan kurniaan Allah ni :D

ni la telaga tujuh :D pandangan dari atas kabel :)

hah .. sampai sini saja ya dulu apa nak ditanya sila la tinggalkan pesanan di komen atau di cbox tu ja ya :) thanks reading ..
heran jugak noh .. ramai jugak kawan kami yang p Langkawi tahun ni.. 
apapun
^_^SAYA BANGGA JADI WARGA PULAU PINANG^_^ 
*eh aku orang perlis*
Ada I kisah :* :* 
Selamat bercuti 

Nota Hati : kalau tak keberatan mintak doakan saya cemerlang dalam Pmr ..  gementar jugak nak ambil result rabu next week .. harap dapat bagi ayah dan umi happy.. please pray for us .. love you till jannah 

0 keikhlasan ukhwah: